Calling in sick

Reklame | Partyking

· AT LEAST I HAVE PRETTY FACEMASK ·
..AND MY FAV LED LIGHTS (sponset)

Føles ut som at jeg aldri blir frisk, forkjølelsen er her enda og jeg små fryser selv om leiligheten er fyrt godt opp. Har vært sengeliggende i evig tid, sett gråe skyer gjennom vinduet og hørt regne plaske om nettene. Jeg har skole både idag og imorgen, som jeg virkelig ikke kan gå glipp av. Samtidig må jeg lage video til onsdagen – noe som for all del ikke kan vente. Så jeg er bare nødt for å bite tennene sammen. Skal være glad jeg i det minste kan jobbe fra sengekanten ♥

Jeg er evig glad for de fineste lysene fra Partyking.no, som gir en rolig atmosfære! Ikke minst så har favoritt masken hjulpet meg mye under perioden med sykdom. Jeg bare håper feberen ikke kommer for fult, det har jeg virkelig ikke tid til. Ikke denne måneden! Men vet dere hva? Selv om formen ikke har vært helt på topp, så har jeg dekorert leiligheten klar til Halloween! Det er så fint her nå, altså, dere aner ikke hvor mye jeg koser meg. Litt creepy, men er jo det som er meningen med Halloween.

14 kommentarer

Siste innlegg