A new type of brush

I JUST GET SO INTRIGUED BY NEW TRENDS
..and always want to try out new makeup trends.
 

Endelig har jeg fått testet ut de populære Oval kostene for dere! Jeg vet mange prøver å teste ut slike koster på Ebay og ender opp missfornøyd, men da må jeg desverre si: prøv om igjen! Ebay har ikke alltid den beste kvaliteten, og det tror jeg mange av oss har erfart fra de vanlige kostene vi bruker. Kvaliteten der kan ikke sammenliknes med Mac koster for eksempel, og samme prinsipp gjelder disse. Primark har faktisk veldig gode sminkekoster som kan “sammenliknes” med de såkalte Artis kostene hvis du virkelig er interessert. Men siden etterspørselen var veldig stor, så skal jeg komme med mine meninger, fortelle dere litt om favorittene mine, fordelene og ulempene ved Oval sminkekostene som jeg bestilte hjem for 1 månedes tid. 
 

· 4 FAVOURITES ·

Kostene gir et helt fantastisk smooth resultat, det eneste jeg sliter litt med er at sminkebørstene gir en full-medium dekkeevne. Så dette er kanskje ikke de riktige kostene å bruke til hverdags, men nærmere perfekt dersom du skal ut på byen! En annen stor ulempe er at det tar tid å venne til seg teknikken, men dette er jo noe man blir vant til. Husker første gang jeg brukte beautyblender, jeg syns det virket helt på tryne, haha! Ellers har jeg lagt ut bilde av 4 storfavoritter som er ypperlig ved påføring av foundation, concealer & contouring. Altså wow, helt ærlig: aldri før, har jeg funnet så gode koster å bruke til contouring spesielt. 
 

Med andre ord kommer jeg til å fortsette å bruke kostene i ny og ned, spørs hva jeg skal bruke de til og hva jeg skal. Noen koster er såppas gode at jeg kommer til å bestille flere, mens andre har jeg ikke helt funnet ut av enda. En annen ting jeg har glemt å nevne: istedenfor å påføre sminken med fingertuppene, er de perfekte som påføringskoster. Og ja, jeg får ofte spørsmål om hvordan kostene var etter en vask: jeg har brukt de i 1 månede, og jeg rengjør kostene mine vær gang etter bruk. Som dere ser, kostene ser ut som nye! Har enda ikke opplevd at det røyter hår fra dem, noe som er svært positivt. Ser virkelig frem til å bruke disse fremover ♥

Nå skal jeg nyte søndagen som aldri før, så snakkes vi i kveld når jeg skal ta en liten del av min typiske søndags/kveldsrutine! Ha en fin søndag, søtinger.

19 kommentarer

Siste innlegg