Its that time of year again

God morgen sweeties! Min morgen har vært et stort ubehag, blærekatarr er noe jeg nesten får kronisk på denne tiden av året, haha. Er glad det ikke varer over lengere perioder, det hadde blitt mange søvnløse netter. For øyeblikket løper jeg ut og inn toalettet 24/7, har strengt tatt tilbringet de to siste dagene mine der. Men for all del, jeg klager ikke. Det føles deilig å ha bloggen hvor jeg faktisk kan jobbe, samtidig føle meg “komfertabel” med situasjonen. Har stått på jobb med urinveisinfeksjon tidligere, og det er pain in the ass.

Nå skal jeg komme meg til apoteket å få fikset tabletter som legen har skrevet ut. Appelsin juice og tranebær funker ikke på meg. Jeg prøver alltid å unngå medisiner som er på resepter, men siden det ikke har gått over etter 2 dager, klarer jeg ikke vente lengere. Føles ut som at alt har blitt forverret og at jeg kanskje burde gått til legen med det samme. Litt kjipt å starte på antibiotika dagen man skulle ut å kose seg med godt folk, typisk min uflaks. Krysser fingrene for at jeg blir bedre til i morgen, og jeg tror det skal gå fint å blogge – vi får se ut over dagen. Jeg har noen forklaringer å komme med.

18 kommentarer

Siste innlegg