Hit me!

Påtide med spørsmålsrunde jenter og gutter. Sist spørsmål jeg fikk var om jeg kunne tenkt meg og noen gang stille opp for Vi Menn og om jeg viste om det typiske sexleketøyet hvor man har bind forran munnen – jeg svarer ikke på slike ting, det blir for dumt. Jeg vet ikke om du er syk i hodet når du stiller slike spørsmål eller om du rett og slett er så ekkel. Jeg håper selvfølgelig på noen litt mer normale spørsmål! 
 


 


 

MACBOOK DEKSEL FRA CASEAPP, SPONSET

 

Jeg lar denne stå frem til neste fredag og svare da på spørsmålene deres. 

6 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg du har, og du er jo bare helt nydelig! Har skjønt at du har flytter fra Finnmark til sørlandet, hvorfor flyttet du egentlig dit? Og har du planer om å studere, evt hva? Håper du har en fin uke 🙂

    2. Jeg såg Andrea Badendyck hade komentert flere bilder av deg på ig-profilen din, kjenner du henne? 😮 😮 <3 Pliiis svar.

    3. Hvordan møttes du og kjæresten din?
      Hva var din store ambisjon om å bli når du ble stor? hvis du hadde noen
      Har du noen favoritt-youtubers eller bloggere som du leser?
      Hva er det som står på nattbordet ditt?
      Hvis du skulle velge nå, hvor i hele verden skulle du vært?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg