Spending time with my bestie

· GIRLS NIGHT ·

Se hvem som har kommet på besøk dere!! ♥ Min fineste, snilleste og godeste Helene. Jeg er så glad i jenta, hun gjør virkelig hverdagen bedre på alle måter. Vi har forresten spasert i hele dag, først nå har vi slått oss til ro. Jeg har prøvd å få henne med på video, men vet dere hva? Det virker ganske så umulig for øyeblikket, tror det eneste som kan hjelpe meg er kommentarer fra dere. Skriv “JA” i kommentarfeltet dersom dere ønsker video imorgen, jeg har så lyst! Syns videoblogger er så utrolig morsomme.


I LOVE YOU BABY

Takk for en veldig god respons på forrige innlegg, blir utrolig glad av å se hvor mange av dere lesere som holder dere unna tull. Det viser meg hvilke lesere jeg har, og jeg er veldig glad for at jeg har snille og fornuftige lesere som dere. Setter uendelig mye pris på det ♥ Tusen hjertelig takk for alle delinger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg