Freak tag

 

Har du et navn som bare familien kaller deg? Ikke egentlig. Benedikte er et ganske langt navn, så jeg skjønner det ikke. Lillesøster pleier å kalle meg for “sis”, mamma pleier å kalle meg for “gullet” og pappa kalte meg for prinsessa. Men det er vell ikke direkte kallenavn, jeg vet ikke. 

Har du noen uvanlige uvaner? Ikke som jeg kommer på, beklager. Litt av en kjedelig person jeg da. 

Har du noen rare fobier? Tror ikke denne tag shiten var noe for meg. Jeg er livredd for ensomhet. Kan jeg kalle det en fobi? Haha. 

Hvilken sang elsker du og synger i skjul når ingen hører deg? Haha, freddy kalas. Han er min favoritt, og får meg alltid i godt humør. Skal ikke legge skjul på at Adele også går om og om igjen. 

Hva irriterer deg mest ved andre? Folk som sniker i butikk køer, fyfader så irriterende. Folk som alltid er sure, det er lov å smile liksom. Folk som røyker når de er 12, skjerp dere. 

Hva gjør du når du blir nervøs? Jeg er en ganske kald person, som skjeldent viser følelsene mine. Ikke missforstå meg, jeg viser selvfølgelig når jeg setter pris på ting eller blir glad. Men når det kommer til følelser som lei meg eller nervøs, velger jeg heller å ikke vise noen følelser. Jeg liker å ta slike ting alene, for så å heller tenke over situasjonen. Når jeg blir nervøs, tenker jeg ofte. Tenker på hvordan jeg skal løse det, hva jeg skal gjøre og hvordan det vil bli – spørs situasjon. 

Hvilken side av sengen sover du på? Det varierer. Om vi har et vindu vedsiden av sengen, velger jeg å ligge innerst, slik at Thomas kan passe på at ingen kidnapper meg. Har vi vindu en annen plass, er det jeg som ligger ytterst. Haha gud, jeg er en merkelig person. 

Hva var din første kosebamse og hva het den? Min første kosebamse var en kanin, som jeg ikke hadde navn på. Ellers gikk jeg alltid med en bjørnebamse som het Bompi eller Bommi. Bestevenninnen min hadde samme bamse, med et av de navnene. 

Har du noe du ofte forteller andre? Bry deg ikke om hva andre tenker, gjør det du selv vil, jeg har troa på deg. 

Hvilken vei står du i dusjen? Står værtfall ikke slik at jeg får vann i ansiktet.

Hva er din favorittmat du kanskje ikke burde spise så mye av? Pizza.

 

 

4 kommentarer
    1. Morsomt å lese, hehe 😀
      Digger Freddy Kalas jeg og! han har mange kule sanger, haha.
      Hater når folk sniker i køen jeg også…
      Og er akkurat som deg når det kommer til siden av sengen om det er vindu ved siden av, hihi. Da må kjæresten ligge ytterst for å passe på x3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg