Innbrudd, politi og hjertebank

Jeg har hatt det så utrolig vondt de siste dagene, det er tungt å ikke føle seg trygg i sitt eget hjem. Ja, jeg har hatt innbrudd. Det høres kanskje ikke så forferdelig ut, men jeg har tatt det tungt. En veldig ubehagelig situasjon spør dere meg. Å våkne til at alle tingene er vekk, er ingen hyggelig opplevelse. Jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan bryte seg inn i andres hus, det er helt forjævli gjort. Når det er sagt, ble jeg utrolig skremt da spørsmålet fra politiet kom “det kommer ikke fra bloggen?” – hvordan skal jeg vite det? Jeg mottar hat kommentarer og trusler hver eneste dag. Hvem av de skal jeg ta seriøst og ikke? Jeg tar ingen kommentarer nær meg, og tenker aldri over hets kommentarene som tikker inn. Derfor følte jeg at bloggen var et skummelt sted å oppholde meg på en liten periode, men nå som jeg ser i avisene, hvor mange innbrudd som faktisk skjer – vet jeg med ganske stor sikkerhet at jeg ikke trenger ta innbruddet veldig personlig. 

Nå er det ikke annet enn å bygge meg selv opp igjen, lære meg å bli trygg igjen, lære meg å kunne slappe av igjen. Jeg håper og tror bloggen vil hjelpe meg mye fremover, det har den gjort før. Bloggen får meg til å tenke mindre på vonde ting, for jeg har så mye annet å planlegge istedenfor. Nå lover jeg å blogge fremover, jeg lover videoer og jeg lover innlegg som dere har gitt ønsker om! Før jeg avslutter dette innlegget vil jeg takke alle venner og familie som har støttet meg, som har satte et smil på meg. Tusen takk som stiller opp når jeg trenger dere mest. Takk til dere blogg lesere som har sendt massevis av hjerter, tanker og sendt klemmer. Det betyr mer enn hva dere aner.

Takk. ♥

 

3 kommentarer
    1. uff og uff. Jeg forstår godt at det er en fæl følelse når man har hatt innbrudd. Ting som har blitt stjålet er helt sikkert ikke så fæl som følelsen av utrygghet. Håper virkelig den går fort over…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg