Strobing / highlighting explained

Hi my loves! Etter bildet på instagram profilen min var det ufattelig mange som spurte hvordan jeg fikk den vakre gløden i ansiktet mitt, så her er det! Jeg bare elsker denne glansfulle looken. Og det er jo nettopp hva dette innlegget handler om – hvordan få en glansfull hud! 

MARKERT HVOR HIGHLIGHTEREN MIN PÅFØRES

Det første jeg starter med er en liqued highlighter på kinnbenene, over øyenbrynene, på tuppen av nesen, overleppen, haken og litt i øyenkroken. Dette gir meg allerede en super fin hverdagslig glød i ansiktet. Vil ikke anbefale noen sterkere highlighter dersom du skal på skolen, eller ut i dagslys – da det fort kan se oversminket ut. I en vanlig sminkelook ville jeg stoppet her, men siden det er ut på byen ikveld, passer det meg ypperlig å trappe opp hightlighteren litt. 

GLO MINERALS & MARY-LOU MANIZER 

Siste steget er highlighter i pudderform. Start med å påføre highlighteren i pudderform på nøyaktig samme plass du påførte liquid highlighteren, dette gir en sterk glød, men likevell ikke for masse. Enklere enn dette får du ikke ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg