Søndags kos ☁️

D E I L I G  S Ø N D A G

Tusen takk til alle som er her inne å leser, alle som sender snaps av at de leser bloggen, alle som deler den. Dere har gjort søndagen min fryktelig bra så langt. Om ikke jeg har verdens beste venner, så vet ikke jeg. Ikke minst de fineste leserne.. okei, nå ble det litt mye. Jeg merket det selv, haha sorry. Jeg ligger i hvert fall enda i senga og leser gjennom litt meldinger på instagram. Tenker kanskje jeg burde kjørt i gang en liten spørsmålsrunde – enten i kveld eller i morgen? Var usikker, følg meg på @benedikteporsanger så får dere sjekket storyen om hva jeg finner ut.

FJÆRLAMPEN

..Er fra Eos (i den største modellen).

Jeg ble forresten ikke å dra ut i går, noe jeg takker meg selv for i dag. Det er så sinnnsykt digg å våkne uten fyllesyke! Tenker jeg skal prøve å komme meg opp fra sengen snart, og få gjort noe ut av dagen. Jeg var glad for at vi endelig har fått pluss grader her i Finnmark, i tillegg til bare veier. Tenkte med engang ikea!!! Det trengs virkelig en ikea tur: skoskap må vi kjøpe, tv benk, garderobe til boden.. men neida, det er meldt minus grader og sne til neste uke. Altså fuck my life. Det verste jeg vet, er å kjøre bil på sne/is/glatt føre. Sitter i hver sving “brems ned!! herregud du idiotkjører jo, ikke så foooort”. Hahah livredd.

..Håper dere får en fin søndag, klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg