Se hvem som ble med meg hjem!

I samarbeid med Ideal Of Sweden


I samarbeid med verdens beste IdealOfSweden, har jeg fått hjem de fineste tingene. Klikket hjem en døds fin lader, og en av de finere dekslene som er på hjemmesiden deres (syns jeg). Den nye kolleksjonen er også sykt fin, kunne gjerne tenkt meg alle dekslene fra den. Haha! Jeg har i alle mine år, kun gått med et deksler fra IdealOfSweden, så at jeg nå sitter å jobber med de, er helt sykt. <3 Jeg vil i hvert fall anbefale produktene på det varmeste. De har noe for alle der!

Med rabattkoden BENEDIKTE15, får dere 15% rabatt på HEEELE nettsiden. Koden varer frem til 15.April, så her er det bare å utnytte sjansen godt. Står enda å sikler litt på passholderne og dataveskene de har. Ikke at jeg kommer til å reise i nærmeste fremtid, men det er jo alltids fint å ha. Hva liker dere best fra nettsiden demmes?

HUSK: BENEDIKTE15 GIR 15% RABATT PÅ NETTSIDEN. <3

SHOP HER!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg