New hair

Halloooo, tenk at jeg har gjort dette! Håret er så sykt mørkt nå, tror aldri jeg har hatt det så mørkt før. Litt sykt at jeg egentlig er brunette, også er det så uvant å se meg selv med alt annet enn lyst hår. Husker jeg farget det lyst allerede tidlig på ungdomsskolen. Hatet det brune håret mitt, og ville alltid ha det blondt, helst platinablondt. Slik er det fremdeles, jeg syns blondt hår er sykt pent. Men jeg bare orker ikke etterveksten mer, i hvert fall ikke når det blir så synlig.

Men nå har jeg gjort det, og veien til blondt hår er egentlig en håpløs tanke uten en frisørsalong. Kanskje jeg hadde klart å fått det litt lysere om det blir krise, men jeg tror jeg skal klare å venne meg til det. Håper selvfølgelig jeg blir å like det, og trives i mørkt hår. Det hadde vært det aller beste! Drømmen er jo å få det lange, tykke og friske håret tilbake..

Resultatet ble slik.. 👇🏽

Det ble en mindre koselig start på dagen i dag, vi var som sagt hos helsesøster og tok vaksina på beeeibi. Og siden det, har det gått i ett med gråting og byssing. Jeg har rett og slett ikke orket å hatt bloggen i tankene en gang! Nå ligger hun heldigvis å sover, krysser fingrene for at alt er fint igjen, når hun våkner. Hvor lenge reagerte babyen din på 3 måneders vaksinen? <3 Var det typ kun på kvelden, eller var det gjennom natten også? Fikk i hvert fall bekreftelse fra helsesøster om at jeg kunne gi henne en paracet, dersom jeg så at hun fikk fryktelig vondt/har det veldig ubehagelig.

Hva syns dere om det nye håret forresten? Er så usikker på om jeg skal ha det slik, eller farge det tilbake. <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg