hits

Kortintervaller på tredemølla

..TODAYS WORKOUT!

Oppvarming: 

5 minutter gåing, deretter 5 minutter lett jogging på tredemølle. 

Intervallene:

1 minutt x 5 / 30 sekunder pause
45 sekunder x 5 / 30 sekunder pause
30 sekunder x 5 / 30 sekunder pause
15 sekunder x 5 / 15 sekunder pause

Nedtrapping: 

10 minutter lett jogging, deretter 5 minutter gåing. 
 

..Hei skjønninger! Det har vært mye trening inne om dagen, men jeg håper det faller i smak og motiverer. Om ikke får dere heller skrike ut! I dag kjørte jeg på med en kort intervall på mølla, super digg! Tenkte det var på tide å dele noen av øktene mine til dere, hihi. Selv elsker jeg å teste ut nye økter, jeg syns alltid det er like spennende. Et lite tips dersom dere skulle teste ut denne: i pausene hopper du av møllen, frem for å senke farten. Det sparer tid, og blir mye mer effektivt! Lykke til ♥
 

Wednesday breakfast


..BREAKFAST IT'S THE MOST IMPORTANT MEAL OF THE DAY!

 

..KNEKKEBRØD MED OST, AGURK OG TOMATER
MAKRELL I TOMAT OG FRISKE AGURK SKIVER ❥ 

Hei og god morgen fininger! Jeg skal straks dra på jobb, men tenkte bare å besvare det mest etterspurte spørsmålet: hva spiser du som regel til frokost? For nei, det er faktisk ikke ofte jeg lager meg en frokost som ser helt fantastisk ut! Som regel ender jeg opp med knekkebrød og forskjellige pålegg! Jeg syns det enkle ofte er det beste. Hva pleier dere å spise før en lang jobb dag? 
 

..Ha en fin onsdag! 

Just completed a kick-ass workout

· RUNNING IS MY HAPPY HOUR ·

..Den første treningen i år var tyngre enn forventet, for å si det mildt. Jeg holdt på å drepes i det jeg gikk fra tredemøllen og inn i garderoben. Haha! Det føles utrolig deilig nå da. Jobb dagen er over, treningen er huket av og leiligheten har aldri vært mer strøken. Det er nøyaktig slike dager jeg pleier å kalle for perfekt! Uansett, jeg fikk beskjed fra en venninne om å virkelig smøre meg inn med tålmodighet, for det er alltids tungt å komme i gang med trening når du først har latt vær å trene et par måneder. Og det skal jeg! 
 

..Det blir skikkelig spennende å se hvordan formen utvikles, ikke minst kondisjonen. Det var forresten en som sendte melding til meg og lurte på om jeg ikke syns det er "flaut" å trene når man er i så dårlig form. Dette var noe som blant annet stoppet henne i å dra på treningssenteret. Jeg syns det er så ufattelig trist at noen faktisk syns det. Treningssenteret er jo der for at du skal komme deg i form, gjøre noe du liker og ta vare på helsa di. Vi alle er der av en grunn: noen ønsker å gå ned i vekt, bygge muskler, få bedre kondisjon, eller bare ha noe sunt å gjøre. Jeg klarer ikke se hva som er flaut?! Slutt å bry deg om hva andre skulle tenke! Dessuten, tror jeg neppe noen kommer til å dømme deg. De fleste er mer opptatte med seg selv den ene timen de er der. 
 

♥ ♥

Workout mode

..MOTIVATION BOOST FROM ME TO YOU!

Som jeg nevnte tidligere skulle jeg ned å fikse meg et treningskort, og nå kan jeg krysse det av listen! Treningen er klar for året, yay. Alt er ordnet, og det føles virkelig godt. Jeg har både satte opp en god treningsplan + et kostholdsprogram som jeg skal følge. Det er absolutt ingen diett, eller et strengt kosthold jeg har. Det er kun for å unngå småspising hele tiden, samtidig et ekstra fokus på sunn livsstil. Si i fra hvis dere ønsker litt trenings innlegg fremover, og gjerne kom med noen forslag til hva dere eventuelt ønsker å se. Jeg er åpen for det meste, jeg elsker alt som har med kosthold og trening å gjøre! Ellers vil jeg tipse dere om musikken jeg alltid hører på under øktene, og har du noen favoritter blir jeg super glad for å høre ♥ HER er treningslisten min. 
 

· CURRENT FAVOURITE TRACKS ·

Arriba - Albatraoz
Your Song - Rita Ora
OK - Robin Schulz, James Blunt
Følte for det - Melundo, Simon More
Say it - Flaume