Clickbaiter som fff

1. April. Jeg syns hele denne dagen er så utrolig teit, jeg klarer den ikke. Vet ikke hvorfor, men jeg syns alt blir så åpenbart og det gjør meg bare klein. Skulle gjerne kommet med en skikkelig aprilsnarr i dag jeg også, kun for å få lesertallet opp. Meeen, for å spare meg selv for dårlige aprilsnarrer (som alle vil skjønne er løgn), så tror jeg det er best å stå over. Nå skal jeg ikke være alt for kjip, for det finnes faktisk mange gode aprilsnarrer der ute. Haha! Noen ting er jo litt gøy, selvom man forstår at det bare er tull. Om dere har noen gode aprilsnarr, kommenter de nedenfor. Vil lese noe gøy før jeg legger meg.

Husker dere den gamle bloggen min, og de drøye aprilsnarrene jeg pleide å komme med? Jeg dør inni meg, og skammer meg så ekstremt mye. I morges da jeg så at jeg var på TOPP 50 på blogg listen i Norge, fikk jeg med engang flashback til den gamle bloggen jeg hadde. For sist gang jeg lå så høyt oppe, så var det med den. Føles veldig godt å ha kommet så langt, uten å hele tiden måtte clickbaite som faen.

Følg meg på insta for masse oppdateringer; @benedikteporsanger. <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg