Beach please

Hei hei fininger, hvordan går det med dere? Syns det har vært så stille i kommentarfeltet i forhold til hva det pleier. Er det noen av dere som vurderer å ta en liten ferie nå mot jul? Jeg har så lyst å dra til London i begynnelsen av desember, kun for å oppleve alle julelysene og stemningen de har der! Selvfølgelig har jeg ikke muligheten for det, da jeg har fult opp med jobb. Men er det en ting jeg er god på, så er det å dagdrømme. 
 

· SAY YES TO NEW ADVENTURES ·

 

Sand mellom tærne, saltvann i håret og iskalde drinker..aah dette er for bra til å være sant. Det er mange år siden sist jeg var i syden, og jeg har faktisk aldri vært med kjæresten i syden. Jeg har alltid vært med mamma og lillesøster. Noe som er veldig koselig det også, det er jo de to jeg elsker mest i verden! Jeg hadde ikke takket nei til enda flere turer med kun de to. Men det var helt fantastisk å være med kjæresten og hans familie i år. Jeg håper av hele mitt hjertet at vi kan gjenta det. 

 

Ha en super fin onsdag videre 🍍

8 kommentarer

Siste innlegg