Exciting things to come

· SIMPLICITY MAKES ME HAPPY ·

Jeg har fått skikkelig dilla på lilla/rosa antrekk den seneste tiden, jeg elsker det! Jeg syns både håret og øynene kommer bedre fram i en slik farge. Toppen og shortsen er fra Pull & Bear! Herregud så mye fint de har i butikken sin, kunne sikkert gått crazy der inne hadde jeg bare hatt tid. Men alle som har kjæreste, vet vell at tiden fort kan bli knapp når han står på utsiden å kjeder seg. Når det er sagt, så skjønner jeg at han var lei etter 4 timer med shopping.
 

..Jeg vil forresten også nevne at det ikke er lenge igjen til dere får vite hva jeg gleder meg så ekstremt mye til! Det er faktisk noen av dere som har gjettet det allerede ♥ Men nok om det før jeg avslører meg helt her, det er bare så utrolig mange som spør hele tiden (og som irriterer seg veldig over at jeg ikke sier det) Haha! I dag har jeg ingen andre planer enn å jobbe litt, kanskje se litt i byen og bare slappe av. Vi får snakkes litt senere, så får dere har en super fin dag videre ✨
 

Xx 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg