By the poolside

👙

Åh, hvor deilig ser ikke dette ut? Okei, ingenting kan sammenliknes med Siam park. Og mens jeg først nevnte Siam park, så tok jeg dessverre ingen bilder derifra, jeg trodde helt ærlig det var forbudt med kamera der. Av den enkle grunn av at det er såppas mange mennesker som kanskje ikke ønsker å være med i bakgrunnen..nei, jeg aner ikke hva jeg tenkte. Men skuffelsen ble stor da jeg så 50% gikk med go pro kamera på hode. Jeg burde kanskje slutte å “anta” ting hele tiden. Men jeg har selvfølgelig et dryss med mobil bilder, spørs om interessen er stor for å se det? Haha, denne frøkna har enda iphone 6, så bildene er ikke i den beste kvaliteten. Av de som ikke vet hva Siam Park er, så er det en gigantisk vannpark med de sykeste vannskliene! 
 

· PUTTING ON A BIKINI, AND WALK STRAIGHT INTO A SWIMMING POOL ·

 

..Men herregud. Det er en drøm å bare kunne hive på seg en bikini å gå rett i bassenget etter en deilig frokost. Noe som er enda mer luksus; tidlig på morgenen er det fremdeles så stille, så man har hele bassenget for seg selv. Gjett om jeg koste meg! Etter å ha svømt litt, la jeg meg ned på solsengen, med musikk i ørene, og slappa av i flere timer. Det er dette man kaller å leve livet ⭐️

 

Ha en super fin ettermiddag, fineste dere!

6 kommentarer

Siste innlegg