Flyreisa til Tenerife

  ✈️
6 HOUR FLIGHT 

Åh, nå er det lenge siden sist. Jeg husker knapt hvordan man redigerer kontrastene på bildene og hvilken skriftstørrelse jeg pleier å bruke. Haha! Innerst inne sitter jeg nesten å gråter, fordi jeg syns det er synd at bloggen har blitt såppas nedprioritert den siste tiden. Men jeg har ingen andre unnskyldninger enn å innse selv at dette er det man kaller en dårlig blogger. Jeg må nesten bite i det sure eplet å innse fakta, og heller gjøre noe med det! Uansett, i sommer tok vi en liten ferie uke i Tenerife! Jeg tenker det kan være både spennende og morsomt for dere å lese hva vi gjorde, hvor vi bodde, og resturanter jeg varmt kan anbefale! 
 

Som nevnt ovenfor, var dette først og fremst en 6 timers flyreise. Jeg følte reisen til Tenerife var evige lange timer. Mens hjemreisen, virket mye kortere. Sikkert fordi jeg var så spent til å komme fram. Jeg gledet meg så enormt mye til å se hotellet, til å oppleve vannparken med de sykeste vannskliene, shoppings mulighetene og bare selve plassen i seg selv. Det var mye tanker, og jeg sjekket klokken hver halvtime i håp om at vi snart skulle være framme. Det er kanskje grunnen til at reisen føltes veldig lang. Heldigvis fikk jeg shoppet litt på Tax-free før vi satte oss på flyet, så jeg kunne skamme meg over hvor mye penger som ble brukt før ferien startet. Haha neida.. joda. neida. 
 

🛬 💭 Vil dere ha en innkjøpsvideo forresten? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg