Two weeks later 🎉

💭
beach more, worry less
. . . . 

Hei fininger, nå tenker jeg dere har ventet på en liten oppdatering fra meg! Herregud, vet ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget, eller hvordan jeg skal klare å blogge meg frem til alt. Det har skjedd så utrolig mye, og jeg har hatt det skikkelig koselig med de nærmeste. Om dere følger meg på Instagram, så har dere kanskje fått med dere at jeg har vært i Tenerife på en liten sommerferie. Samtidig som jeg har vært hjemme i en hel uke å slappet av. Det har med andre ord, vært 14 late dager.

Om dere ønsker noen innlegg fra Tenerife, så må dere si i fra. Selvom jeg ikke har blogget, så har jeg knipset sikkert tusenvis av bilder. Jeg har også shoppet alt for mye, så om dere vil ha en liten Tenerife-haul så kan jeg selvfølgelig fikse det også på en video. Jeg er i hvert fall tilbake på bloggefronten nå, og jeg har mye spennende ting i vente. Men nå kjenner jeg at kroppen trenger litt søvn, haha! Det er hardt å være tilbake til rutinene kjenner jeg..heldigvis har jeg denne lille skatten som gjør dagene lettere!

..Sweet dreams 🌙

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg