My summer has been great (so far)

..Jeg har vært hjemme med familien, og tilbrakt enormt mye tid med de. Det slår aldri feil, i hvert fall ikke når vi har hatt den trope varmen. Solsengen har aldri blitt bedre brukt, skulle ønske tropevarmen kunne vare litt lenger, men jeg klager ikke. Uansett hvilket vær, så har jeg det best hjemme. Det kunne regnet, lynt, tordnet og høljet ned – og du hadde hørt meg si “jeg kunne ikke hatt en bedre sommer”.. Haha, tror jeg bare burde flytte hjem jeg. Bo hos mamma for alltid.

..Vinkveld på vinkveld med de jeg liker best. Det har vært ekstremt koselig å se jentene igjen! Jeg håper av hele mitt hjertet at det blir flere fremover, og at det ikke tar så alt for lang tid til neste gang. Det er ikke alltid lett å få tiden til å klaffe, når man ikke bor på samme plass lenger, spesielt når vi alle er opptatte med både studier og jobb. Men men! Jeg er glad vi klarte å samle oss litt denne gangen.

..En liten ferie tur sammen med kjæresten og resten av svigerfamilien. Vi reiste til Sverige og hadde det litt ekstra luksus på hotell! Jeg syns det er så deilig å bare hive seg inn på et fint rom for en uke, og få frokosten servert. Det ble alt fra shopping til bading!

..Tidlig på formiddagene har vi kommet oss på stranden. Sol på kroppen, sand mellom tærne og musikk i ørene, det er livet. Jeg har nylig gått til innkjøp av verdens mykeste badehåndkle fra H&M home..ooog det er så godt å ligge på! Anbefaler dere å sjekke ut.

. . . . . . . . . . . . . 

Og det stopper ikke der!
jeg har fremdeles en liten ferie i vente 🌞

6 kommentarer
    1. Høres ut som du har kost deg masse, og nyt den lille ferien du har igjen! For noen flotte bilder av deg <3 digget antrekket 😀 Savner selv også de varme dagene, får håpe sommeren ikke er helt ferdig helt enda..

    2. Lise: Tusentakk fineste du <3 huff, nei!! Jeg tror sommeren er long gone her i Finnmark, haha! Høstværet har allerede begynt å gi tegn, tror jeg må litt lenger sør før jeg kan drømme om ekstra sol og varme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg