Roll-on perfumes


ROLL-ON PERFUMES ARE PERFECT FOR TRAVEL

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Åh, jeg føler meg alltid som ny når det kommer andre parfymer inn i samlingen. Mamma har vært så snill å kjøpt disse to til meg som en liten by gave, og jeg er mildt sagt forelsket. Altså, hvor smarte er ikke disse å ta med seg i vesken når du skal på jobb, ut å reise eller på overnattings besøk? Tro meg, disse har blitt godt brukt den siste tiden. Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke har kjøpt roll-on parfymer tidligere!

🌸

Perfumes from Victoria’s Secret

Parfyme er for meg veldig personlig, jeg syns det forteller mye om en. XO parfymen til Victoria Secret er perfekt å bruke til hverdags, mens den andre er jeg mer glad å bruke på fest. Begge parfymene kan være litt “tung” på varme dager, da foretrekker jeg heller en mild body mist. Har dere en favoritt parfyme/body mist dere sverger til? Ønsker gjerne flere tips om gode Roll-ons!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg