Make my day

. . S K I N C A R E 🌊

I LOVE TO USE A LIP AND UNDER EYE MASK IN THE MORNING

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

God morgen alle hjerter! Nå vil jeg nok få høre at det er best å ta masker som dette om kvelden før man legger seg, og tro meg – jeg gjør det til vanlig. Men i dag (spesielt), og på ellers hektiske ukedager syns jeg faktisk dette er en deilig start på morgenen. Jeg sliter fryktelig med mørke ringer under øynene i det jeg våkner, og for ikke snakk om tørre lepper. Så for meg, er dette er en ypperlig kombinasjon før sminken settes på, og en ny arbeidsdag starter.

 

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Det ble en alt for sen kveld i går, nettet forsvant. Og gjett hva denne frøkna gjorde da? jo, istedenfor å legge seg – starter man med alt annet. Som for eksempel vaske i skuffer og skap midt på natten. Av en eller annen grunn blir det “kjedelige” hus arbeidet, veldig morsomt når du egentlig burde sove. Regner med det er mange som kjenner seg igjen i den? Utrolig nok, føler jeg meg ganske så uthvilt. Har dere noe spesielt dere gjør om morgenen for å våkne litt til? Eventuelt hva gjør du for å føle deg ekstra fresh?
 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg