French braid bun

E L E G A N T , C H I C , A N D  E A S Y  T O  D O

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Den perfekte lørdags frisyren, i hvert fall om du har jobbhelg! Jeg elsker å ha oppsatt hår på jobb, nesten litt for glad i det. De få gangene jeg har håret løst, får jeg alltid spørsmål fra kollegaer “Har du farget, eller gjort noe med håret ditt?“. Haha, det sier vell sitt! Som regel går jeg i en kjedelig hestehale og gjør ikke stort ut av det, men jeg syns det er koselig å pynte seg litt på lørdagene. Frisyren tar maks 5 minutter å lage; du starter enkelt å flette håret bakover, samler alt sammen og snurrer håret rundt til en bun. Voila, en enkel frisyre som ser fin ut. Kos dere masse nå som det endelig er helg, og nyt lørdagen! 🙏

8 kommentarer

Siste innlegg