These summer nights

Aaah, jeg koser meg sånn for tiden. Spesielt på kveldene! Finnmark sin sommer kan ikke sammenliknes med noe annet. Greit nok at vi kanskje ikke pleier å ha den varmeste og lengste sommeren, men når den først velger å by på seg selv, så finnes det bra lite som slår den! En annen ting jeg elsker med slike kvelder, er kvalitetstiden med kjæresten. Vi koser oss alltid litt ekstra, når solen glimter fra seg..✨
 

🌴

Top: Asos, Shorts: New Yorker, Shoes: Canstaner
Bag: Chanel Trendy

 

Denne toppen er forresten en av mine store favoritter, jeg syns den er så fin! Asos har alltid vært en nettbutikk jeg har likt, men nå har det nærmere blitt skummelt å klikke seg inn der. Logger alltid ut av nettbutikken med 1000 kr mindre. Haha. I forrige uke bestemte jeg med faktisk for å ha “shoppe stopp“, må bare bli enig med meg selv når den avtalen skal inntre. Har noen av dere gjort det samme? Fikk dere regnet ut hvor mye penger dere faktisk tjente på de månedene? Jeg er nemlig den personen som tar vare på alt av kvitteringer, og det er egentlig kun for å ha litt styr på økonomien. Men jeg skal ikke legge skjul på at det går litt for mye penger i klær, sminke og hudpleie produkter..Nei, skal sove litt på den. Shoppe stopp hadde absolutt vært noe både jeg og garderoben min, hadde trengt. 
 

..Kos dere masse i kveld ☀️

6 kommentarer
    1. Hvilken regnskapsfører går du til ? <3 Eventuelt, hvordan gjør du det med økonomien siden du tar vare på alle kvitteringer? Har aldri skjønt meg på dette 🙁 Kunne du skrevet et lite innlegg om det?

    2. Anonym: Du legger bare opp et helt vanlig budsjett, måned for måned. Og for å ha en bedre oversikt på hvor mye penger jeg har brukt i forhold til budsjettet, så tar jeg vare på kvitteringene. DM meg på Insta dersom du sku lure på noe mer angående dette <3 Veldig simpelt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg