Mandager som dette er perfekt

Reklame | Det Nye

Ny mandag igjen dere, herregud så deilig! Jeg er i hvert fall klar for å se hva uka har å by på. I dag har jeg egentlig ikke hatt så veldig mye på agendaen, annet enn blogg arbeid. Egentlig helt perfekt, for det er nøyaktig slik jeg elsker å starte mandagene mine. Trening på morgenen, litt blogg arbeid, lese Det Nye og kanskje lage favoritt drikken min, iskaffe med masse isbiter. Det Nye har forresten nå et tilbud, der du får tilsendt 8 utgaver til kun 279 kr. (Ps: som en velkomstgave får du også en Lycke Crossover Clutch i beige) – den er så fin!!

🍍

Bag from Cult Gaia
Sunglasses from Rayban

. . . . . . . . . . . . . . . . . 

Som dere alle sikkert vet, så er jeg en skikkelig magazine junkie. Det er noe med å la seg inspirere, om det så er hjemme i sofakroken, eller på flyet. Jeg elsker å drømme meg bort i forskjellige trender, treningstips, oppskrifter og ellers hverdagslige ting. Jeg kan sitte å lese i flere timer..

..Har du lagt noen planer for uken? ✨

#detnyelycke
4 kommentarer

Siste innlegg