Outfit of the weekend

ADLINKS

For en helg dere!! Jeg har kost meg til det ytterste, og det er kanskje derfor helga har flydd avgårde. Føles ut som det er lørdag i dag, jeg hadde ikke takket nei til en ekstra søndag. Det har vært mange av dere som har spurt litt etter fest antrekk -og sminke, så nå kommer det. Endelig! Vi jentene samlet oss i går, drakk litt vin og spilte “jeg har aldri” – haha, en fin måte å bli bedre kjent på, eller hva? Ble mye latter for å si det mildt.
 

🥂

Top from Gina, Trousers from Nelly (here) ,
Shoes from Castaner, 
Bag from Chanel
 

Jeg er faktisk ikke ute på byen så veldig ofte, nærmere sjeldent. Jeg trives bedre hjemme i sofa kroken med gode venninner! Det spørs selvfølgelig, skjer det noe veldig morsomt, så er jeg med liksom. Uansett, party looks og fest antrekk kan man vell dele selvom man ikke skal drikke alkohol!! I juletider for eksempel, det er en typisk periode hvor livet mitt består av glitter og glam. Så det finnes absolutt en mulighet for å bli bedre på å dele slike ting her på bloggen. 
 

8 kommentarer

Siste innlegg