Let’s go to the beach

ADLINKS

🐚

Hvit bikini, halskjede i gull, svart strand kjole, oppblåsbar svane, sandaler,
veske, grå sommer kjole, badedrakt, CK bikini


· SALTY HAIR, DIRTY FEETS, SUN KISSED SKIN ·

Hei alle hjerter, håper dere har hatt en helt fantastisk helg! Vi har hatt over 25 grader her hjemme i over 1 uke nå, syden vær mildt sagt. At det begynte å regne litt i går klager jeg ikke på! Syns det er deilig med litt regn etter så mange dager med sol og varme. Uansett, siden været virkelig har bydd på sitt, tenkte jeg endelig lage en liten collage til dere. Man får aldri nok av bikinier, aldri. Og haha, jeg elsker den oppblåsbare svanen. Jeg vurderer nesten å klikke den hjem! Er det forresten noen av dere som syns slike innlegg er morsomme? Selv syns jeg alltid det er en fryd å kjøpe blader med masse inspirasjon.

4 kommentarer

Siste innlegg