Kald drikke på varme dager ✨

ICE CUBES, WATER AND STRAWBERRY 🍓

. . . . . . . . . . . . .

Hei fineste dere! Skulle ønske jeg kunne fortalt dere hvor utrolig deilig det var å sitte ute i solen, bade og skryte over de 27 gradene vi har hatt i dag, but no! Jeg har hatt jobb i hele dag, med andre ord – absolutt ingen sol og bading på denne frøkna. MEN, jeg rakk å nyte finværet litt i hvert fall. En iskald drikke på en varm sommerdag gjør virkelig susen. Er det noe jeg alltid er nøye på, så er det å få i seg rikelig med vann! Det er kanskje ikke den mest spennende drikka, men med litt jordbær, et ekstra fint glass og gode venninner rundt seg, så blir det plutselig litt mer koselig. 
 

. . . . . . . . . . . . .

Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg skal kjøpe en stor drikketank i glass! Med tappekran selvfølgelig. Syns det ser så fint ut, også så lettvint! Vet ikke hvor mange ganger jeg har vurdert å bestille meg en, men det begynner vell å nærme seg et titalls ganger. Jeg får se. Nå skal jeg i hvert fall koble ut alt som heter sosiale medier, og bare nyte resten av kvelden før en ny arbeidsdag venter! Godnatt fine dere. 
 

Del din favoritt oppskrift på en frisk sommerdrikke 

4 kommentarer

Siste innlegg