Sommerens fineste strandveske

Sjekk ut denne sommer vesken dere! Cult Gaia sine strandvesker har jeg siklet på siden i fjord. Så unik, fin og den mest upraktiske vesken jeg noensinne har kjøpt (haha). Når jeg først nevner upraktisk, må jeg nesten fortelle dere en kort historie da jeg mistet kortet mitt. Dere alle vet jo meg, jeg er skikkelig klønete når det kommer til å ha kontroll på mine egne saker. Penger ligger løst i vesken (selv om jeg har en lommebok), nøklene kan ligge på badet, og kortet kan ligge hvor som helst (selv om jeg har en kortholder på mobildekselet). 

🌴

Dress from Zara, Sunglasses from H&M

Bag from Cult Gaia
 

SÅ! Jeg var innom Match, betalte for plaggene, slenger bankkortet løst i vesken og løper i all hast for å rekke et møte. Plutselig hører jeg en andpusten mann bak meg “Unnskyld!!! unnskyld??” – jeg snur meg å ser han vifter med bankkortet mitt. HAHA! kjente jeg døde inni meg. Hadde jeg vært han, hadde jeg neppe orket å legge på sprang etter. 
 

“Jeg hadde solgt den veska med en gang, hadde jeg vært deg”  
-mannen som løp etter.

8 kommentarer

Siste innlegg