Vacation is over

Jeg er endelig tilbake, etter en helt fantastisk ferie. Det er alltid godt å komme hjem til familie og venner, spesielt når du har flere uker å slappe av på. Jeg har fått vært på stranden, jeg har fått badet, jeg har spist jordbær og drukket masse vin! Jeg koser meg til det ytterste når jeg ikke har noe annet å tenke på. Hverdagene mine er hektiske (jeg klager ikke, for jeg elsker det) – men av og til er det deilig å koble av. Jeg kunne ikke bedt om en bedre ferie.. Perfekt sommer ✨

Top: Asos
Jeans: Vero Moda
Shoes: Attitude

. . . . . . . . . . 

EN ting skal dere vite, og det er at jeg gleder meg til å blogge fremover! Jeg har virkelig savnet å skrive innlegg til dere, ta bilder og svare på kommentarer. Har dere noen ønsker til innlegg fremover? ✨

18 kommentarer

Siste innlegg