En kamp for å prestere godt nok

Er det en ting jeg er nødt for å stoppe med, så er det å være så utrolig selv kritisk. Det er helt greit å være nøye på ting, men når det kommer til bloggen – så blir det rett og slett en kamp om å prestere godt nok. Det er ikke gøy lenger. Og de få gangene jeg er fornøyd, så kommer alltid følelsen på at innlegget / bildene kunne vært bedre. Det blir bare aldri godt nok. For hvem? Meg selv. Høres sykt ut når jeg skriver det.. Men dette er altså grunnen til hvorfor jeg ikke har blogget på en stund. Når det går så langt, så føler jeg det er på tide å tenke seg om! 
 


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Jeg er tilbake på bloggen nå: litt mindre selv kritisk, litt mindre fokus på “perfekte bilder” og heller ta dag for dag! Det er lørdag, og jeg har absolutt ikke tenkt å sitte her inne å sutre. Humøret mitt er på topp, og jeg er skikkelig motivert. Denne lille pausen fra bloggen gjorde virkelig susen. Det er som Ophra Winfrey sier “Man kommer til å feile, feile hardt før man kommer seg noen vei”. Haha ja, så dypt nede var jeg uten bloggen. Jeg måtte faktisk sette på Ophra! Nei, men seriøst, tusen tusen takk til alle dere som alltid er her inne, og takk til dere som alltid skriver en koselig kommentar. Dere er så gode ♥ 
 

HA EN RIKTIG FIN HELG, FLOTTE DERE!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg