Ny serie på youtube-kanalen min!

V E S K E   E R  S P O N S E T  A V  L O O K   B Y  N O R W A Y

 

IIIIH, THIS IS WHAT HAPPENS!

Jeg har vært litt stille av meg den siste tiden, men det er fordi jeg har hatt litt planleggingsdager. Jeg har vært litt frem og tilbake, samtidig litt usikker. Men etter så mange ønsker fra dere, og så mange tips – så har jeg endelig bestemt meg. Dere får så klart bestemme! Over 10 helger kommer jeg til å la kjæresten ta over planleggingen på youtube kanalen min. Det vil si: alt av planlegging, mye av redigeringen og rett og slett la han ta styringen litt. Jeg kommer selvfølgelig til å utføre alt han ber meg gjøre.
 

. . . . . . . . . . . . . . . .

Det vil fra av (altså imorgen), hver søndag, komme ut en video ut i fra ønskene deres. Så dersom DU har et ønske om en spesiell video, så er det bare å kommentere! Jeg har nå kun valgt ut de mest populære forslagene, men jeg mangler fremdeles noen punkter på listen min. Så jeg er åpen for masse forslag! Et lite hint av hva dere kommer til å se på kanalen min fremover: Hva jeg har gjort i påska, kjæresten handler antrekk til meg for 1000 – 2000,-, tester utenlandsk godteri (hvor ønsker dere jeg skal teste godter fra?! kom med tips) og sist men ikke minst en god feiring når dette er over! Jeg kommer til å lage en vlogg hvor jeg tar kjæresten med på en tur! Syden tur blir det ikke, men kanskje ta oss inn på hotell i Bergen? Oslo? Kjøre til Tromsø? Det får dere vente å se ♥ 
 

9 kommentarer

Siste innlegg