Can’t wait for easter

FIVE REASONS WHY I CAN’T WAIT FOR EASTER 🐣

Åh, jeg gleder meg sånn til påske! Hadde det vært opp til meg, skulle vi hatt minst 2 uker med påskeferie, haha..Det er like koselig hvert år. Ikke bare er det veldig stas å dra på hytta, kjøre scooter å gå lange flotte ski turer – men det er også noe med å kunne dra hjem, og tilbringe en ekstra koselig tid med familien. Jeg er en fryktelig hjemmekjær person, så jeg lengter alltid etter tider som dette!

A COUPLE OF REASONS WHY I’M SO EASTER OBSESSED 

1. Hjemmet mitt:
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg elsker å style opp hjemme mitt, nå er det fram med påske dekorasjonen. Friske planter, freshe farger og masse påskeegg! En av mine favoritt ting å gjøre mot påsken, er å samle masse kvister sammen, og pynte de med gule fjær og gåsunger!

2. Hytte og ski turer:
Åh, dette er høydepunktene. Jeg elsker å pakke sekken opp med grillmat, snacks og noe godt å drikke – og ta seg en skikkelig lang skitur! Eller bare slappe av på hytta og spille et koselig spill.

3. Innholdet på bloggen:
Jeg blir alltid så inspirert under høytider, kanskje litt for inspirert til tider? Jeg håper og tror, at jeg skal klare å lage et koselig tema her inne. Jeg har allerede planlagt noen innlegg som skal komme ut i påska, men om dere har noen ønsker så kom med de!!

4. Snacks:
Det er merkelig, jeg spiser aldri kvikk lunsj, og drikker heller aldri solo ellers – men i påska, da hamstres det inn! Haha, jeg elsker det. Nesten litt som jul, du drikker ikke julebrus før desember begynner å nærme seg!

5. Familie, venner og kjæresten:
Kvalitetstid med de beste! Masse spill, filmkvelder, god mat, glede, kos, kjærleeik, ski, fjellet, isfiske..perfekt.

 

  🐤 🐣 🐥

5 kommentarer

Siste innlegg