Før morgenøkten

«Don’t think, just do it»

God morgen fine, eller god formiddag! Jeg er litt forsinket med innlegget, men bedre sent enn aldri? Før morgenøkten har jeg verken tid eller ork til å lage en super deilig frokost – men for å få utnyttet treningsøkten ordentlig, pleier jeg alltid lage en liten skål med havregryn før jeg hiver meg i joggeskoene! Havregryn gjør virkelig susen, det både holder meg mett under økten, samtidig som det er en lett frokost som kun tar meg 3 minutter å lage. Jeg topper det alltid med litt sukrin og kanel, for smaken sin skyld! 
 

· WISH YOU A FABULOUS DAY ♥ ·

Før jeg hiver meg rundt på trening, må jeg bare takke dere så enormt masse for responsen på videoen jeg lagde i går. Kommentarene deres betyr så ufattelig mye, og jeg elsker at dere er så engasjerte!! Tusen millioner takk, dere er best. Ha en helt fantastisk fin dag videre, så ses vi om litt. Jeg oppdaterer dere etter økten! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg