Must-have easter skincare products

..PROTECT YOU SKIN FROM SUN DEMAGE 

Jeg merker at flere og flere (inkludert meg selv) har begynt å bry seg ekstra om huden sin, noe jeg syns er fantastisk bra. Jeg har aldri hatt problemer med urenheter, men jeg har slitt ufattelig mye med tørr/flassende hud. Jeg har tidligere vært hos hudlege å fått fete kortison kremmer, vært på apoteket å fått anbefalt både det ene og det andre – og ingenting har funket. Frem til nå! For gjett hva, alt som skulle til var en ordentlig rutine på hudpleie. Personlig har jeg slitt med å finne de rette produktene til min hudtype, og ikke minst produkter som faktisk holder det de lover.

 

Jeg har heldigvis funnet 2 store favoritter som både holder det de lover, og gir gode resultater! Dr. Schrammek sin Solar Protect Fluid som beskytter huden og Herbal Care Lotion som regulerer hudens fuktighet samtidig som den også beskytter huden for miljøpåvirkninger! Altsåååå..♥♥ Dette er nøyaktig hva jeg trenger nå som påska er rett rundt hjørnet! Når det er sagt, dette er absolutt ikke et sponset innlegg! Kun en ren anbefaling fra meg til deg. 
 

SKIN FIRST, MAKEUP SECOND, SMILE ALWAYS!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg