La Finnmarkinga styre Finnmark!!

Okei, så nå har det altså blitt slik, Finnmark og Troms skal slå seg sammen. Hvorfor? De mener dette vil få bedre offentlige tjenester. Jeg mener det vil bli ekstremt mange utfordringer. Om dere har lyst å se de eventuelle hovedutfordringene, så anbefaler jeg denne videoen på det sterkeste. 

Troms har vært en god nabo for oss i alle år, og det kommer de alltid til å være. Vi har absolutt ingen sure miner mot dem! Men det er derimot tvangen..tvangen om å bli slått sammen. Dersom det skulle blitt en sammenslåing, så er vi alle klar over at Finnmark vil stå svakere, på alle områder. Vi i Finnmark har kommet med et forslag om folkeavstemning, og jeg tror det kan være lurt denne gangen og faktisk lytte til hva befolkningen sier. Jeg vil i hvert fall opprettholde Finnmark som en egen demokratisk enhet! Meld dere gjerne inn i gruppa HER, dersom du mener det samme.

Ja til folkeavstemning. 

6 kommentarer
    1. TAKK for at det finnes en blogger som deg. Man trenger ikke alltid gjøre så veldig mye, annet enn at man viser at man bryr seg!!! At du bare deler disse linkene vil gjøre en stor nytte.

    2. Oi? En overfladisk “dum” blogger kommer for første gang med noe fornuftig 🙂 den så jeg ikke komme. Hurra!! Fortsett slik og du vil nok få flere følgere..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg