My very first Chanel

· CHANEL TRENDY ·

Oh my god, jeg har endelig kjøpt meg en Chanel veske!! En veske jeg lenge har hatt lyst på, og ikke minst – en veske som alltid skal påminne meg om at hardt arbeid, alltid vil lønne seg. Nå har jeg hatt vesken en liten stund, uten å verken vise eller skrive om den på bloggen. Mitt første innlegg som omhandlet Chanel, var dette innlegget – hvor jeg vurderte å kjøpe Chanel Boy. Jeg husker øynene falt pladask for Boy veska, men at jeg følte den ikke passet meg, og stilen min. Jeg kan i hvert fall si en ting: Trendy veska kommer til å være med meg i mange år! 
 

 

..When the latest collection came out in a new edition with a working turn lock
and grommets to pull the chain through, I was completely sold!

 

..Nå er det knekkebrød for resten av året. Haha, neida! Jeg hadde nok aldri kjøpt den, om ikke økonomien hadde vært på plass. Husk nå på en ting: jeg har spart lenge for å kunne kjøpe denne. Jeg har virkelig jobbet for det, og da føler jeg også det er litt fortjent.. hvorfor sitter jeg å forsvarer meg selv? Haha, er det mulig! Nei, dere; nå er det helg, og jeg skal kose meg maks! Livet smiler for tiden, og alt går fremover ♥ Og heei, vil dere høre noe litt spennende? Vi vurderer å kjøpe vår egen bolig dette året, noe som egentlig er på tide..men vi har liksom ikke funnet den rette enda. Men guuuuud som jeg gleder meg å ta dere med på det!
 

WHO’S THERE? WEEKEND!!

9 kommentarer

Siste innlegg