My birthday presents

· I CAN’T THANK YOU ALL ENOUGH ·

Hva fikk jeg i bursdagsgave? Åh, jeg fikk verdens fineste gaver  Jeg er helt overveldet.. dere er så gale! Jeg ønsker selvfølgelig å holde litt privat, så alt jeg har fått vises ikke frem. Tenkte bare å fortelle det, slik at dere (som har gitt gave) ikke tror dere har blitt glemt. For det har dere absolutt ikke blitt! Jeg har forresten også fått meg nye ski (HERREGUD!), eller – jeg har ikke kjøpt de enda. Men det er planen.. Jeg har den siste tiden fått låne hos enten mamma eller lillesøster, noe som er litt kjipt. Har lenge hatt lyst på et par jeg kan ha her i Alta også, slik at jeg faktisk kan gå når som helst! Det meldes ski turer mot påsken i alle fall!!

..Verdens mykeste ullgenser!

..Treningstights fra Craft, fikk også en helt nydelig jakke som jeg desverre ikke har bilde av!

..Treningssko/hverdags sko fra Jean Paul!

..Hæler fra Valentino!

..Ny dagkrem fra Avène, jeg elsker den!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg