Weekend vibes

S A T U R D A Y  I S  F O R  S H O P P I N G

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Hei og god lørdag, kjære dere! Herregud, dere aner ikke hva jeg nettopp klikket hjem! De nærmeste venninnene mine må jo tro jeg har blitt gal.. eventuelt har et stort penge problem. Haha! Fra og med i dag sier jeg stopp til alt som heter shopping! Jeg har fått kjøpt meg absolutt alt som var på ønskelisten min – og da mener jeg seriøst alt. Det føles godt!

Nå tenker dere sikkert “jaja, fortell bare hva du har bestilt!” – men jeg er usikker på om jeg noen ganger ønsker å fortelle det. Jeg ønsker ikke å være den som “skryter” over tingene mine, eller lage et press på at man “burde” ha slike ting for å overleve i denne verdenen. Jeg får se, jeg skal i hvert fall vise dere hva jeg bestilte fra Valentino her om dagen, samt bursdagsgavene jeg allerede har fått! Åh, tenk at jeg fyller 24 år på mandag!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nå tenker jeg å sette på tven, kose meg litt ekstra med snop – og kanskje lage muffins i kveld! Fikk sykt lyst på vanilje muffins med en god topping, yuum. Har dere noen spesielle planer for helga? Jeg tenker i hvert fall å stå opp tidlig i morgen å komme meg på treningssenteret. Føler det begynner å bli en god stund siden sist..Det har vært så fint vær ute de seneste dagene, så jeg har liksom heller foretrukket å være ute i sola.

HAR DERE SHOPPET NOE I DAG? LET ME KNOOOW!! 

6 kommentarer

Siste innlegg