Say hi to my new partner in crime

P O L A R  P U L S K L O K K E

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Hei hei, og god fredag fine dere! Nå har jeg nylig kommet hjem fra jobb, og gjett hva som stod i tankene mine i dag? Jeg stod konstant å tenkte på pulsklokka jeg og lillesøster kjøpte til mamma – altså, jeg er nødt for å anbefale den videre. Jeg har faktisk klikket hjem en pulsklokke selv, etter å ha sett mamma bruke denne såppas mye.

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Pulsklokken har mange forskjellige funksjoner! En av de tingene jeg liker aller best, er at den registrer all daglig aktivitet! Den måler aktiv tid, skritt, distanse og søvntid. Når det er sagt, så er klokka lett å forstå seg på, til tross for alle funksjonene. Så nå er det bare å løpe og kjøpe!! Trust me, dette vil bli din nye treningspartner i lang tid fremover. Ha en sprek fredagskveld, fine!

 

X O X O

11 kommentarer
    1. Anonym: en anbefaling er ikke automatisk en reklame. Hvis hun ikke får betalt for å skrive dette, er det ikke reklame og da trenger ikke innlegget merkes heller.
      Fint innlegg! Ha en fin kveld videre! 😀

    2. Jeg har også skikkelig lyst på treningsklokke/pulsklokke som registrerer aktiviteter, søvn, skritt osv! Det er jo veldig gøy å følge med og ikke minst ha som mål å gå et visst antall skritt enkelte dager 🙂 Har jo dessverre ikke enda funnet noen jeg har råd til, så det får jeg nesten ta etterhvert!

    3. mairho: Nei ser den..slike klokker er absolutt ikke et “impuls” kjøp, de er sykt dyre. Nesten litt drøyt spør du meg! Men ja, det er som du sier; utrolig gøy å kunne følge med <3 Ikke minst en liten motivasjonsboost til å orke å ta seg en gåtur, eller komme seg på treningssenteret.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg