10 spørsmål og svar

Hvor ser du deg selv om 10 år? 
Åh, først og fremst håper jeg selvfølgelig på at jeg og T, har funnet oss drømmehuset. Senere har jeg et stort ønske om barn! Jeg har også et lite håp om å en gang bli fridd til, herregud. Han vet i hvert fall at jeg hadde sagt ja, hvis han hadde spurt.

Hvor ofte sier du og T “Jeg elsker deg” til hverandre?
Minst en gang om dagen, som regel flere ganger også. Haha, like forelska i hverandre etter 6 år.. 

Hvilke egenskaper er du mest stolt av ved deg selv?
Kanskje at jeg er utrolig selvstendig. Jeg klarer meg selv, og har absolutt ingen problemer med å være alene. 

Hvordan vil du beskrive humoren din?
Haha, du finner ikke en mer fjern og rar humor enn min. Jeg ler av alt og ingenting..
 

Gråter du ofte, når var sist?
Nei, det er sjeldent. Sist jeg gråt var ved pappa sin grav! Jeg har vansker med å holde tårene når det gjelder ting som virkelig har satte spor i meg, ellers gråter jeg så og si aldri. 

Hva er drømmejobben din?
www.benediktenp.blogg.no.

Hva gjør du for å fjerne kviser?
Jeg får sjeldent kviser, tror jeg får 1 kvise per år. Haha! Men jeg kan tenke meg at hudpleie spiller en viktig rolle, dersom du sliter med uren hud. Jeg vil anbefale deg å dra til hudlege å få tatt en analyse av huden din. Da vil du også få anbefalt riktige produkter som er egnet til hva du trenger. Super viktig at du ikke bruker feile produkter – det kan i verste fall forverre huden din. 

Hvorfor er du så lite aktiv på Snapchat og Youtube?
Snapchat finner jeg ikke interessen for, så det er nok aldri noe jeg kommer til å satse på. Youtube har jeg mistet gnisten for, om jeg skal være helt ærlig. Jeg syns ikke man skal holde på med verken blogg eller Youtube dersom man kun gjør det for pengene – da syns jeg det er bedre å la være! Mulig jeg kommer tilbake på Youtube snart, jeg trenger bare en pause! 

 

Har du noen uvenner akkurat nå?
Ja, det har jeg. Men det er ikke mennesker jeg går å tenker på! De får gjøre nøyaktig hva de vil, tenke hva de vil og hate meg så mye de vil – jeg har hoppa av skuta for lengst. Jeg er heller med venner som vil meg godt, venner jeg kan stole på og venner som alltid er der. 

Hva skal du gjøre på bursdagen din?
Herregud, ikke lenge til jeg fyller 24. Iiiih!! ♥ Du, jeg har faktisk ikke lagt noen planer enda! 

Hva syns du om huset til Mammatilmichelle?
Haha, herregud så mange spørsmål jeg har fått om det!! Dere har kanskje lest dette innlegget, og derfor kommer spørsmålene. Jeg kan vell si en ting: misunnelig til de grader! Når det er sagt, Anna har jobbet hardt, og jeg syns virkelig det er fortjent. 

 

♥ ♥

9 kommentarer

Siste innlegg