Klar, ferdig, kickstart!

★ YOU WILL BE EXACTLY AS HAPPY AS YOU DECIDE TO BE..

Ah  Når jeg og mamma var på skitur, fikk jeg et skikkelig savn til å gå på ski igjen. Vet ikke om jeg har fortalt det tidligere, men tilbake på ungdomsskolen gikk jeg fast på skitreninger, konkurrerte gjorde jeg også. Jeg kom alltid på 2.plass, haha! Husker det var skikkelig irriterende at jeg aldri kunne være først. Flere av dere som går på ski? Om ikke, så anbefaler jeg dere å teste det ut. Ikke bare er det en god trening, men det er super morsomt! Jeg skal i hvert fall trekke de frem til påske, uten tvil.

Nå skal denne frøkna hive seg i gang med vasking og rydding (føler jeg skriver det samme i hvert innlegg), føler jeg har litt å gjøre.. En funfact om meg selv; jeg er så rotete at folk rundt meg holder på å bli gal, men når jeg først setter i gang med ryddingen – så blir det strøkent. Da mener jeg STRØKENT. Alle skap og skuffer ryddes og vaskes, klær og håndduker brettes, sminken organiseres..selv interiøret blir pusset på. Hadde jeg bare klart å holde det ryddig..

8 kommentarer

Siste innlegg