Quality time with my littlesister

Meg: Vi må stoppe å ta bilder.
Lillesøster: Okei, skal jeg stoppe scooteren?
Meg: Nei, tenk om vi ikke får start på den igjen!

5 minutter senere

Lillesøster: Du? jeg får ikke starta den. Jeg må puste litt.
Meg: DU FÅR IKKE HVA?!
Lillesøster: La meg bare puste først!!

. . I ‘ M  S O O O  L U C K Y  T O  H A V E  Y O U !

Om jeg har hatt en fin helg? JA! Herregud, jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten folka her hjemme. Det merkes fort at jeg fort kan bli litt nedstemt når det er lenge siden jeg har vært her, energien bare suges ut. Uansett, nå er jeg hjemme – og ingenting kunne vært bedre!! I helga dro jeg og lillesøster ut på scooter tur, haha! Så sinnsykt gøy og bare hive seg rett på scooteren å kjøre av sted.

Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan det skulle gått med retningssansen min alene på tur. Lillesøster spurte meg etter 15 minutter med kjøring: “Ser du hvor vi er nå?” – og bak sitter kløna selv “Heh..si det!!“. Ikke bare har jeg retningssansen som et problem, men jeg er heller ikke den sterkeste jenta du finner. Å starte scooteren var et større prosjekt enn hva jeg hadde sett for meg, haha!! Jeg holdt på å le meg i hjel i det øyeblikket vi stod der på toppen av fjellet, og prøvde å få start på scooteren. Det ordnet seg til slutt, heldigvis.

10 kommentarer

Siste innlegg