Home sweet home

OH MY GOD SÅ DEILIG Å VÆRE HJEMME!

Jeg tviler på at det finnes en bedre følelse enn å komme hjem til familien, og selvfølgelig alle de andre kjente fjesene du er vant med å se her. I dag tok jeg turen innom salgsmessa (når det først skjer noe, så hvorfor ikke). Jeg pleier aldri å finne noe spesielt på slike messer, men det er koselig å bare være litt sosial. Når det er sagt, tusen tusen millioner takk for så mange fine kommentarer om bloggen min. Jeg trodde aldri det var så mange fra hjemplassen min som faktisk tok seg tiden til å lese.. Dere er så gode!  Er det noen kommentarer som betyr ekstra mye, så er det kommentarene fra dere.

 

..Genseren måtte jeg stjele fra mamma sitt klesskap, hun har alltid de mykeste genserne!

..Det er så merkelig å være med på slike ting, og møte på så mange kjentfolk på en og samme tid. Jeg har ikke bodd hjemme på typ 6 år, så det er enkelte folk jeg ikke har sett på leeenge – og da er det selvfølgelig super hyggelig å få møtt de også!! Kjenner jeg savner denne fine, lille og trygge plassen! Jeg fikk forresten lillesøster med på scooter tur i dag, haha dødsgøy! Forteller dere mer om det i kveld, eller i morgen. Lørdagen har i hvert fall vært super så langt 

GOD HELG FINESTE DERE!!

5 kommentarer

Siste innlegg