Valentines day or laundry day?

..VALENTINE’S DAY IS A TIME TO CELEBRATE THE JOY OF BEING
IN LOVE. UNLESS YOU ARE SINGEL OR LONELY THEN IT’S
CALLED LAUNDRY DAY..

For første gang på 6 år sitter jeg helt alene på Valentins dagen..Jeg hadde egentlig sett for meg hotell, boblebad, shopping og vin – men men!! Ting kan ikke alltid gå etter planen.. kjipt er det! Jeg har heldigvis hatt jobb i dag, så jeg har ikke kjedet meg så alt for mye. I tillegg har jeg vasket hele leiligheten, hoooraayy!! Haha, dere så ikke denne komme fra en blogger på selveste Valentins dagen?!

Når det er sagt, så ser jeg ekstremt mye frem til helga. Det veier opp for denne vaske-dagen, for å si det mildt. Dere vet alle de typiske “me on valentine’s day” videoene som dukker opp på facebook, de morsomme? – jeg kjenner meg igjen i alle. Føler meg ensom, haha! Nei, jeg skal nok få gjort noe koselig utover kvelden. Popcorn, Pepsi Max og serie!!!

❥ H A P P Y  V A L E N T I N E ‘ S  D A Y !

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg