Monday morning and plans

..WHEN MONDAY HITS YOU HARD

God morgen fineste dere! Regner med mange av dere sitter med samme følelse som meg; mandager er alltid litt ekstra harde! Spesielt etter en lang helg. Jeg føler alltid for å starte mandagen rolig, med en god og sunn frokost! Jeg elsker å gå i joggebukse, blogge nøyaktig slik jeg vil og dra senere på treningssenteret å kjøre en god økt. Det er en perfekt mandag for meg! Hva skal dere i dag?

..TODAYS PLAN:

1. Spise havregrøt med noe snacks ved siden av.
2. Blogge, jobbe og gjøre andre viktige ting.
3. Dra på trening og få opp energi nivået!
4. Sett i en god hårkur, og la håret virkelig få pleie seg.
5. Vaske alt av sminkekoster og beautyblendere.

♥ ♥

5 kommentarer
    1. Høres ut som det blir en veldig fin mandag! Skal prøve å få gjennomført en treningsøkt jeg også, det er så deilig å starte uken med det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg