Morsdagsgave

..TO THE MOST BEAUTIFUL AND WONDERFUL MOTHER IN THE WORLD!

 

..Duftelys passer inn i alle hjem, og jeg tror denne er perfekt å ha på badet. Jeg har kjøpt inn i duften Clean Linen ❥

..En søt kopp jeg fylte opp med sjokolade hjerter. På koppen står det også “mamma” i gull skrift ❥

..En blomsterbukett! Jeg vet at mamma ikke er flink med blomster, så derfor har jeg droppet dette. Men et godt tips ❥

..Sist men ikke minst, et helt nydelig sølv smykke fra Snø Of Sweeden! Et simpelt smykke som går til alle antrekk ❥

THANK YOU FOR ALWAYS BEEING SUPPORTIVE AND THOUGHTFUL!
YOU MEAN THE WORLD TO ME.. I LOVE YOU.

 

7 kommentarer
    1. Syns du er et dårlig forbilde i den forstand at du bruker sinnsykt mye penger og alltid kjøper deg selv/andre dyre gaver.. dette bedfører stort press blant andre som kanskje ikke har råd.

    2. Anonym: Men kjære vene..haha. Du kan jo ikke gå å kritisere andre for hva de ønsker å bruke penger på. Jeg jobber for pengene mine, og jeg bruker de nøyaktig slik jeg vil. Om jeg er et dårlig forbilde fordi jeg har en fast stilling, og tjener mine egne penger – så vet ikke jeg!! Dessuten – denne gaven kostet ikke skjorta, om det var det du lurte på! 🙂

    3. Åååh, at jeg ikke tenkte på duftelys! Herregud, super fin gave du har ordnet Benedikte <3 Og hei.. du er absolutt ikke et dårlig forbilde - langt i fra. Jeg vil derimot rekke en finger å si at jeg tror du er en av de fineste bloggerne jeg vet om.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg