Avène hydrance skin tone perfector

..DAGKREM MED FARGE OG SOLFAKTOR

Jeg har lenge vært en stor tilhenger av foundation! En foundation som lar huden skinne gjennom, som ser naturlig ut og som selvfølgelig ikke føles tung på huden. Jeg har tidligere testet ut pudder-produkter, ettersom jeg hadde lest mye gode omtaler om det. Men den ekstremt tørre huden min takler det ikke! Jeg er nødt for å ha en skikkelig fuktighets bombe i ansiktet, for å unngå flassingen. Lenge har jeg snakket om Giorgio Armani sin foundation, som har vært min lifesaver det seneste året. Men nå i helga kom mamma med tipset om Avène sin dagkrem med farge! 
 

..Hvorfor har jeg aldri tenkt på dagkrem med farge? Jeg har aldri likt foundations som dekker godt, jeg syns de blir alt for tunge på huden min! Selvfølgelig kommer jeg ikke til å legge foundation helt på hylla – jeg kommer nok til å bruke det på fest, og til andre fine anledninger. Men til hverdags blir jeg helt klart å gå for denne! Avène sin Skin Tone Perfector har selvfølgelig ingen dekkevne (det er kun en helt vanlig dagkrem), men jeg syns fargen den gir- er super fin! I tillegg syns jeg den jevner ut huden på en utrolig pen måte. Jeg er helt forelsket i denne lille tuben..
 

· SLIK GJØR JEG OM MORGENEN ·

1. Vasker ansiktet mitt med en god toner.
2. Smører huden med en god dagkrem.
3. Påfører øye krem (viktig viktig).
4. Påfører denne på huden på samme måte som en dagkrem.
..and that’s it!
 

♥ ♥

13 kommentarer

Siste innlegg