Highlights and a classic haircut

..THE FEELING AFTER A VISIT AT THE HAIRDRESSER IS AMAZING ❥

Da er vi her igjen! Jeg har som vanlig gått lei av både hårfrisyren og fargen på håret, og kjente det var på tide med en ny forandring. Vanligvis ber jeg alltid frisøren min (bestemor) om å bleke håret mitt, samtidig stusse det. Men denne gangen har jeg fått min dyktige mamma, til å gjøre noe litt mer annerledes. Dere aner ikke hvor spent jeg er på resultatet! Akkurat nå er jeg litt skeptisk på fargen, det ser utrolig lilla/blått ut! Ikke at det er verdens største krise, da det er lett å få det ut igjen.. Men det er jo ikke nøyaktig det jeg ønsker, haha! Vi får se, jeg oppdaterer dere. Det føles uansett vanvittig godt å kunne gjøre dette hjemme, selvom du får en liten luksus følelse på salongen.

 

..Hva tror dere jeg kommer til å gjøre med håret mitt nå? Haha, lurer på hvor mange ganger jeg faktisk har tatt fatt i saksa og hårfargen i året 2017. Alt for mange ganger!!! Etter dette skal jeg la håret hvile. Eller, jeg skal i hvert fall prøve. Men dere, nå skal jeg skylle ut fargen som er i håret mitt. Vi ses i morgen søtinger. Kos dere masse i kveld!

4 kommentarer

Siste innlegg