Getting ready for a new day

..GET UP, DRESS UP AND SHOW UP! 

Hei fineste dere! Og god morgen holdt jeg på å si, haha. Kanskje mer god formiddag, eller god ettermiddag. Jeg har ikke orket å fikse meg før nå..litt sløv om dagene, hihi. Det er deilig når man har litt fri. Planen er å få handlet litt, og kanskje kjøpe litt nye klesplagg. Vi får se. Har noen av dere forresten prøvd Sigma eller Zoeva sine koster? Jeg kjøpte et par sett fra Zoeva, som har begynt å røyte etter kun 1 runde med vask. Skikkelig skuffet.. Flere som har opplevd det samme? Pleier vanligvis å bruke sminkekoster fra Mac eller Shelas (jeg syns de er helt fantastiske) – men fikk lyst å teste ut noen nye.

 

..My all time favourite! Bare Minerals invisible bronze 

..Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg er klar for å virkelig stå på med bloggen nå. Jeg har så inderlig lyst å kunne fortsette med dette! Dere aner ikke hvor mye jeg elsker å sitte bak skjermen, ta bilder, og fortelle dere om hverdagen min. Fortelle dere om ting som inspirer meg, ting jeg har interesse for og ikke minst tipse dere om mine favoritter. Jeg syns det er sykt morsomt!


..My magic foundation brush!

HAVE A WONDERFUL DAY!! XX

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg