Svar på spørsmålsrunden

Hva gjør du ellers, hva jobber du med? Ellers enn bloggen tenker du? Jeg jobber i klesbutikk, og stor trives med det! 

Hvordan går det med deg? Takk som spør ♥ det går bare bra. Mange har vært litt bekymret for forholdet mitt med kjæresten, men det går bra der også! Han har bare ikke ønsket å være så mye med på bloggen den siste tiden, haha! 

Hva er målet ditt med bloggen? Jeg har jo nevnt dette tidligere, og målet mitt har alltid vært å stå til inspirasjon for noen. Og den gjelder fremdeles, men nå har jeg også hatt en liten drøm om å kanskje kunne jobbe med Benediktenp som firma. Og kanskje bli en selvstendig næringsdrivende! 
 

Hvis du hadde fått sjansen til å vært med på et norskt reality program, hvilket hadde det vært, og hvorfor? Åh, så morsomt spørsmål! Jeg hadde lett vært med på farmen og 71 grader nord. Hadde vært en sykt kul opplevelse, selvom jeg sikkert hadde felt en tåre da og da. Jeg tror farmen hadde passet meg midt i blinken, eller.. edderkoppene hadde nok gitt meg en kraftig utfordring. Sikkert gitt god tv også. Finner jeg en edderkopp på rommet kan det glemmes at jeg sover inne på det rommet samme natten. Ellers ville jeg testet ut hva 71 Grader nord kunne bydd på. Jeg har en ganske stå på vilje, og klarer som regel å komme meg fram til målet mitt – uansett hvor mye tårer eller banning det har måttes til. 

Har du hatt noen samarbeid på bloggen din, hva betalte de deg, hvordan var prossedyren? Ja, alle innleggene mine som er merket med “reklame” er innlegg jeg har et samabeid med. Hva de betalte meg har jeg ikke lov å gå ut med, og heller ikke noe jeg ønsker å besvare da dette er veldig privat. Prosedyren går slik: de kontakte meg og spør om jeg ønsker samarbeid, jeg undersøker nettsiden/eventuelt produktene de har. Er det produkter det er snakk om, så får jeg produktene hjem, tester de – og syns jeg de er bra, reklamerer jeg for de + sender ut faktura. Syns jeg derimot produktene er drit dårlig, sender jeg en mail og forteller de at dette ikke er noe jeg ønsker å blogge om, og dermed sletter jeg fakturaen frem for å få pengene. 
 

Har du gjort noe som er ulovlig? Ja, jeg har spist smågodt rett fra hyllene uten å betale for det. Jeg gjør det selvfølgelig ikke nå mer, dette var når jeg var mindre. En annen ting, jeg ødela politimannen sin private bil. Jeg og en venninne skrapte den opp. Haha herregud.. jeg kan tenke meg hvor forbannet denne mannen må ha vært, jeg beklager så mye!!! Man er bra tom i topplokket som liten. 

Hva er din hobby utenom blogging og foto? Jeg elsker å gå på ski, trening generelt. I tillegg syns jeg det er super morsomt å holde på med hunden min! Jeg pleier alltid å ta treninger med Jessie, alt fra å gjøre triks til å kunne gå pent i bånd! Ellers i hverdagen syns jeg baking er koselig, og kan stå i flere timer på kjøkkenet. 

Hvilke land har du vært i? Sverige, Danmark, Finnland, Florida, Tunisia, Ungarn og Spania! 
 

♥ ♥ ♥

HAHA! Så frekt. Som vanlig leser kjæresten gjennom innleggene før det publiseres.
Hans kommentar til det hele:

“Jeg pakker tingene mine ut fra leiligheten dersom du skal være med på et reality program.”
Meg: “Hvorfor??”
“Du kommer til å bli så hatet!!!” 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg